OTP Business Nagykövet Program
Az OTP Bank Vállalkozói Üzletága pályázat keretében választja ki azt a 48 vállalkozást, melyeknek első számú vezetői az OTP Bank Business nagykövetei lesznek 2018. október 18. és 2019. április 30. között.
A pályázatok benyújtása
2018. szeptember 3. – 2018. szeptember 23.
A pályázat célja
- Az OTP Business Nagykövet Program célja, hogy a hitelintézet érdemi, valódi partneri kapcsolatot, valamint még hatékonyabb, még közvetlenebb párbeszédet alakítson ki vállalkozói ügyfeleivel.
- Az OTP Business a programba bekerülő vállalkozásokkal közösen tekinti át a piaci trendeket és folyamatokat annak érdekében, hogy a partnerei előtt álló kihívások megoldásában még aktívabb szereplőként vegyen részt.
- Az OTP Business nem csak közös gondolkodásra invitálja lojális ügyfeleit, de széles körű kommunikációs tevékenységébe is bevonja partnereit.
- Egy olyan vállalkozói közösség létrehozása a cél, ahol az OTP Business és a program résztvevői együtt gondolkodnak a vállalkozásokat leginkább foglalkoztató kérdéseken, a fejlesztendő területeken, és a szorosabb együttműködésnek köszönhetően közösen építik az OTP Business kommunikációját.
- A vállalkozások számára a programban való részvétel egyúttal szakmai inspirációs és információs platformként is szolgál, ahol a tudás megszerzése mellett kapcsolatépítésre is lehetőség nyílik.
Az OTP Business Nagykövet Program részletei
1. Közösségi események
Aktív, személyes részvétel a program keretében szervezett eseményeken:
- 2018. október 18. és 2019. április 30. között,
- havonta 1 alkalommal (összesen maximum 6 alkalommal),
- alkalmanként várhatóan 4 órás programokon (budapesti vagy vidéki helyszíneken).
A közösségi események tervezett programja:
- Minden alkalommal olyan témák kerülnek napirendre, amelyek a vállalkozásokat a leginkább érdeklik, a működésüket a leginkább meghatározzák, emellett érintik az OTP Businessel közös együttműködésüket is.
- A program első felében edukációs, inspirációs előadások lesznek egy-egy meghatározott témában banki szakértők és/vagy meghívott külső szakértők részvételével.
- A program második felében moderált, csoportos beszélgetésekre kerül sor a vállalkozások vezetőivel, az előadáshoz is kapcsolódó témákban.
A közösségi események időpontjai:
- 1. esemény: 2018. október 18. (csütörtök), 9.00-13.00 óra (helyszín: Budapest)
- 2. esemény: 2018. november 14. (szerda), 9.00-13.00 óra (helyszín: Budapest)
3-4-5-6. esemény: az időpontokról és helyszínekről később születik döntés.
2. Kommunikációban való részvétel
- Az OTP Business Nagykövet Programba beválogatott vállalkozások első számú vezetői – külön megállapodás alapján – megjelenési lehetőséget kaphatnak az OTP Business országos, helyi és belső kommunikációs anyagaiban, aktivitásaiban.
- A pályázaton nyertes vállalkozások vezetőit az OTP Business vagy az általa megbízott tanácsadó megkeresheti telefonon, online vagy személyesen a programmal összefüggésben, a vállalkozásokat érintő kérdésekkel, kérdőívekkel. A felméréseken való részvétel önkéntes, de a pályázó a jelentkezésével vállalja, hogy a program során lehetőségei szerint aktívan együttműködik és válaszol a megkeresésekre.
Nyertes pályázattal elérhető további előnyök
Az OTP Business Nagykövet Programba történő kiválasztás a következő előnyöket nyújtja:
- Az OTP Business Nagykövet cím használata a programban való részvétel idejére, az OTP Business Nagykövet Program emblémájának használata a vállalkozás honlapján és egyéb kommunikációs felületein.
- Részvétel az OTP Business Nagykövet Program közösségi eseményein:
- szakmai előadások szakértőktől;
- networking lehetőség az OTP Business képviselőivel és más vállalkozásokkal;
- információcsere és tudásmegosztás.
- A vállalkozás bemutatkozásának lehetősége a program havonta tartandó közösségi eseményein.
- Egy felsőkategóriás gépjármű 1 havi ajándék használata.
További nyeremények:
Valamennyi érvényes pályázati anyagot benyújtó vállalkozás eBIZ by OTP Business PRO szolgáltatási csomag előfizetést kap 6 hónapon keresztül.